Sabtu, 18 Julai 2009

ketakutan dan kebencian

Hari ini, aku pasti akan mendapat satu ketakutan di alam realiti. Di mana, alam inilah manusia sentiasa berpusing-pusing mencari satu penyelesaian untuk lepas dari cengkaman ketakutan. walaupun kesalahan itu hanya sebesar biji sawi, namun ada beberapa golongan manusia ini menganggap ini satu dugaan yang paling besar.bagi aku, semuanya adalah perkara yang penting buat aku. Tidak seperti zaman persekolahan. Bukan juga zaman kolej dahulu. tetapi inilah yang dikatakan menuju ke alam realiti. Sama ada aku mahu atau tidak, ia pasti akan berlalu kerana aku sentiasa berhdapan dengannya.

Kebencian,


tidak ada seorang manusia pun yang terlepas dengan perasaan ini. Boleh dikatakan bahawa kebencian satu ikatan dengan utuh sekali dengan manusia. Kenapa manusia mesti ada perasan ini? Kenapa?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan